Skip to content Skip to footer

Prodajni pogoji in splošni pogoji poslovanja spletne trgovine SEJATEH d.o.o. 

1. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine podjetja Sejateh d.o.o.

Splošni pogoji spletne trgovine Sejateh d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje Sejateh d.o.o., Ljutomerska cesta 39, 2270 Ormož (v nadaljevanju: trgovec).

Za uporabo spletne trgovine in nakup mora kupec pridobiti uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta v vnesenimi podatki. Uporabniško ime je enako naslovu njegove elektronske pošte, uporabniško geslo pa uporabnik določi sam. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa izdelkov. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. Dostopnost informacij

  • podatki o identiteti trgovca (ime in sedež podjetja, številka registra kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki trgovca, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo z njim (naslov elektronske pošte, telefon);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  • informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  • načini in pogoji dostave izdelkov;
  • informacije o pogojih in načinu plačila;
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano ali vsebujejo davke;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • vse informacije v zvezi z odstopom od nakupa, vračilu izdelkov, uveljavljanju garancije,…

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Zaradi narave poslovanja preko spleta, se ponudba izdelkov v spletni trgovini hitro in pogosto spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi je 2-3 delovne dni za dostave na področju Slovenije. Do spremembe dostavnega roka lahko pride zaradi zamud pri dostavi s strani Pošte Slovenije ali dostavne službe GLS. V primeru dostave naročenega blaga v večji količini, ki jo izvajamo z lastnimi prevoznimi sredstvi, se o roku dostave dogovorimo s kupcem individualno za vsako naročilo posebej.

Za izdelke, ki v trenutku nakupa niso na zalogi v spletni trgovini, vam dobavni rok sporočimo v roku 2 delovnih dni na vaš elektronski naslov ali telefonsko. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Skladno z dogovorom vam omogočamo naslednje načine dostave blaga:

  • lastna dostavna služba (za večja naročila skladno z dogovorom);
  • preko pogodbenega partnerja (Pošta Slovenije, GLS), stroške krije kupec;
  • osebni prevzem na sedežu trgovca (v tem primeru se ne plača stroškov dostave)

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila izdelkov iz spletne trgovine:

  • z gotovino ali plačilno kartico ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja;
  • s plačilom po predračunu, ki ga pošljemo na vaš elektronski naslov po izdelani ponudbi;
  • s plačilnimi karticami (Visa, MasterCard, Maestro);
  • po računu skladno z vnaprej sklenjeno pogodbo med poslovnima partnerjema (samo B2B)

5. Cene in postopek nakupa

Vse cene v spletni trgovini so navedene v Evrih (€). Navedene cene vsebujejo DDV. Cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vključujejo stroškov dostave blaga do kupca.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Veljajo le do vsakokratne spremembe, ki je razvidna v spletni trgovini. Cene veljajo v primeru plačila pod pogoji, ki so navedeni zgoraj v točki 4.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena blaga spremeni med obdelavo naročila, bo trgovec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Po potrjenem in oddanem naročilu, bo kupec na elektronski naslov prejel potrdilo o zaključenem nakupu. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica kupec po oddaji naročila ne more več spreminjati vsebine naročila.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z utemeljenim razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave ter razreševanje morebitnih nejasnosti, tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe (B2B) je popolnoma enak kot za fizične osebe. Pravne osebe opravijo registracijo posebej v zavihku »Prijava za partnerje B2B«. Ob takem nakupu veljajo pogoji zapisani v pogodbi med prodajalcem in kupcem.

6. Pravica do odstopa do nakupa in vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov trgovcu na kontaktni elektronski naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je blago dostavila.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Vračilo vplačanega zneska izvrši trgovec na osebni oz. transakcijski račun kupca.

7. Garancija in reklamacije

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.

Kupec lahko garancijo uveljavlja pri trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

Količinski prevzem blaga je kupec dolžan opraviti takoj ob prevzemu blaga. Kontrolo kakovosti blaga je kupec dolžan opraviti takoj ob prevzemu, eventualne reklamacije pa dostaviti prodajalcu s priloženimi dokazili v pisni obliki v roku 8 dni od prevzema blaga. Poškodbe pri transportu in manjkajoče blago je kupec dolžan ugotoviti takoj pri prevzemu v prisotnosti prevoznika (dostavne službe) in ga o tem obvestiti.

8. Varnost in varovanje osebnih podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke in podatke podjetja (B2B) uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Spletna trgovina za delovanje strani in optimiziranje uporabniške izkušnje uporablja piškotke.

9. Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila v obojestransko zadovoljstvo.

Čeprav se trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Ni nujno, da fotografije odražajo dejansko stanje izdelka.

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko vrne dostavni službi v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Zgoraj omenjeni pogoji ne veljajo v primeru dostave blaga z lastno dostavno službo. V tem primeru je potrebno šoferja nemudoma ob prevzemu blaga obvestiti o morebitnih napakah in poškodbah ter to jasno zapisati na dobavnico, ki jo podpišeta tako šofer kot kupec.

10. Pritožbe in spori

Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sejateh.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

11. Spremembe prodajnih in splošnih pogojev posllovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil kupce na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.sejateh.si Vsakokratne spremembe ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb ali dopolnitev. Če je sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Kupec, ki se s spremembami ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje, da kupec spremembe ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo trgovcu sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejelo vodstvo podjetja, v Ormožu, dne 28.10.2022